A fent említett két dolognak semmi köze nincs egymáshoz, csak a hangulatomat alapvetően befolyásolt eme zenei műfaj által...
Közeledik a hétvége és nem ártana előtte összeszedni a gondolataimat az engine-mmel kapcsolatban. Lassan elkészül a grafikai engine nagy része. Jelenlegi hiányosságai:
- deferred occluder még mindig nincs kész
- a tangent base nem tökéletes - 99%ban tökéletes
- material kezelést befejezni
- multi layer material
- többféle fényforrás típus támogatása és ezzel kapcsolatban
- árnyékok
- transzparens felületek kezelése
- light shaft
- ssao, hdr
- frustum cull, occlusion cull, rendezés javítása
- env bump map
Ehhez kapcsolódó ötletek:
Akkor most jöjjön mit érdemes kezdeni a szerkesztővel:
- Eltávolítani a gts-t, teljesen feleslegesnek tűnik, mivel saját 3d szerkesztő elkészítése teljesen értelmetlen. Tehát a támogatott tipusok a következők lennének: trimesh, terrain és mini-terrain. - kész
- A renderelését kipofozni (textúrák!) és menüket rendberakni. - első menet kész
- Importert írni a a half life bsphez.
- Többi importerhez is megírni a material importot. - 3dshez már kész többi elvileg kész
- Resource szerkesztő (ide tartozik a material is)
- Szereplő szerkesztő - elsősorban a pozicio szerkesztés lenne hasznos.
- SRI mentés és visszatöltés is jó lenne.
Mindezek után a modell kezelés jönne, majd animáció egybehangolva a fizikával...
javítva: 2009. április 19.