HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

ssao

2009.04.29. 20:45 :: syam

Elmúlt két napban ismét ssaoval foglalkoztam. Igyekeztem minél több forrást felderíteni a témában és úgy tapasztaltam, hogy a legtöbben a crysisban használt eljárást használják. Találkoztam a hybrid ambient occlusionnel is, de nem volt túlzottan megnyerő számomra. Kiötlöttem egy saját megoldást is, aminek ez a végeredménye blur nélkül

 

A megoldás persze még nem tökéletes viszont nagyon kevés utasítást használ.

Remélem eljut valamikor olyan fázisba, hogy ingame is használni lehessen. Bár van egy másik technika, amely a fragmens normáljából és poziciójából számol vagyis jóval részletesebb képet eredmény deferred shadinggel.

Vagy pedig az Ambient Occlusive Crease Shadinggel próbálkozom majd...

Szólj hozzá!

Címkék: ssao ambient occlusive crease shading

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr771094395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása