HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

ai példa

2009.05.12. 12:26 :: syam

Életem második ai példája:

Adott egy csoport állat (csorda). Az egyes példányok az alábbi jellemzőkkel rendelkeznek:

  1. éhség
  2. szomjúság
  3. álmosság
  4. territoriális igény

Vegyünk mindehhez egy terepet, ahol létezik egy

  • mező
  • alvóhely

és ezek egy térbeli gráffal vannak összekötve.

Értelemszerűen az

  • éhség a mezőre vonzza az állatot
  • a szomjúság a tóhoz
  • az álmosság az alvóhelyhez
  • a territoriális igény nem engedi leszakadni a csordától, de közel sem engedi magához a többiekhez.

A legerősebb drive a territoriális igény, a második a szomjúság utána az éhség és utolsó az álmosság.

A szimulációban elvileg lehet követni a vándorlást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr891116948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása