HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

sakura ES

2010.03.25. 21:08 :: syam

És végül megszületett...

Egy ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy kihasználva az enginem sebességét a mai PC-khez képest kevésbé gyors hardverrel is megpróbálkozzak úgy, hogy a játszható sebességet elérje az alkalmazás.

Így esett a választásom az nVidia Tegra készülékére.
A teljesítmény kielégítő:

  • az alkalmazást egy szálban futtatni nem tanácsos azonban
  • az animációt külön szálba rakva alaposan feljavul a helyzet
  • Bullet 2.7.6 számolja a fizikát bár igazából tesztelni még nem tudtam mivel nem voltak tárgyak
  • a modellek viszonylagosan magas felbontása láthatóan csak a CPU-t limitálja
  • mindezekkel együtt folyamatos a mozgás!

 

És végül egy screenshot:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nvidia tegra opengl es

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr131868906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása