HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Újabb demó

2012.06.11. 03:05 :: syam

Közel fél év elteltével és rengeteg eseménnyel a hátam mögött... egy újabb demó:

https://rapidshare.com/files/2527245792/sakura_demo_2012_06_10.zip

OGL 3.0 a min. driver által támogatott verzió (FBO miatt). Az árnyalás deferred, a fizika Bullet 2.8.0 ami pedig ebben verzióban vsync limitet (60 fps) kíván szóval kéretik bekapcsolni / engedélyezni driverben (a "9" gombbal lehet ki-bekapcsolni az alkalmazásban).

A csomagban található egy readme az egyéb fontosabb tudnivalókról. Bugok és extra feature-ök természetesen vannak^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr854577863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása