HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

1.0?

2012.08.10. 18:00 :: syam

A jelenlegi feature lista alapján lassan eljöhet sakura 1.0 ideje:

  • Hatékony térfelosztás - egyelőre belső terekhez optimális
  • Bullet fizikai engine - soft bodyval / ruhával
  • Karakter kontroller humanoid szereplőkhöz
  • Csontanimálás blendeléssel és csatornákkal
  • Triggerek és scriptek
  • Navigation mesh + A* + funnel algoritmus
  • Deferred shading
  • Win32, Android port

Mindehhez hozzátartozik Win32 alatt egy szerkesztő is.

Ami még hiányzik:

  • (Programozható) AI
  • Hangok kezelése

Szólj hozzá!

Címkék: a* navigation mesh Címkék funnel algoritmus

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr964705836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása