HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis trükk

2009.04.03. 19:00 :: syam

- adott textúra átlagszínének kiszámítása hardveresen:

semmi mást nem kell tennünk, minthogy a textúra szűrését lineárisra állítanunk és lekérdeznünk a legmagasabb lod szintet - ilyenkor a textúra mérete 1x1 vagyis egyetlen texelt tartalmaz csak, ami a lineáris szűrés következtében az összes texel színének az átlagát fogja tartalmazni.

Ebből a színből számolhatunk fényességet vagyis egy kép fényességét ami pl. hdrhez kitűnő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr591044122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása