HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

kérdés kérdés hátán

2009.04.26. 13:01 :: syam

Tegnap egész jól összehoztam a szikra emittert és maguknak a szikráknak a megjelenítése is egész tűrhető. Ezzel a lépéssel viszont aktuálissá vált rengeteg megoldandó kérdés, amiket most megpróbálok összegyűjteni.

  1. A legjobban talán az editor scriptelhetősége hiányzik, hogy ne kelljen folyton ugyanazokat a szerkesztési lépéseket elvégeznem minden egyes tesztelésnél. Ehhez át kell néznem, hogy lua-c függvény bindot készíteni és paraméterezni.
  2. Át kell néznem a részecskerendszer paramétereit és hogy ezek közül melyeket kell szerkeszthetővé tennem.
  3. Kérdés, hogy a részecskerendszert mihez lehet csatolni. Lehet-e / érdemes-e vertexhez vagy csak shape-hez? - csak shapehez érdemes (a shapet érdemes kivonni a szimulációból ha nincs hozzá modell) és így szerkeszteni is könnyebb.
  4. Hogyan integráljam a fényeket? Pl a szikra esetén, mert a szikra egyszerre részecske és fényforrás is.
  5. Milyen típusú "elemeket" lehessen csatolni egy szereplőhöz és hogyan?
  6. Ezeket az "elemeket" hogyan lehessen szerkeszteni?
  7. Skydome-hoz szeretném használni a z-cullt, de ahhoz valahogy a vertex programmal kellene a végtelenbe vetítenem és nem fragment programmal.
  8. A szereplők fizikai és grafikai cullja!

jajjj....

 

Vááá, nagyon jó, délután már megcsináltam életem első c függvény hívását luából:]

 

vagyis gyakorlatilag most már luán keresztül programozhatóvá vált az engine szerkesztője...

 

még egy kérdés, a különböző renderelési fázisok és szereplők renderelése hogyan....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr121087154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása