HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

szereplők, AI, modell, animáció 3

2009.05.12. 10:33 :: syam

E téma egyik homályos pontja a csontváz és annak felépítése.

Egy csontváz statikus és dinamikus lehet. Az előbbi csak bizonyos reakció típusok esetén használható. A statikus csontváz általában konvex formákból épül fel míg a dinamikus egyszerűbb formákból (gömb, kapszula).

A csontvázat alkotó formákhoz lehet kapcsolni a mesheket. Tehát tárolni kell a csontváz formáit egymáshoz relatívan és minden formához relatívan a hozzá tartozó mesht. Minden formához egy darab mesh tartozhat.

A csontvázról bármikor leválasztható egy darab ill. kiegészíthető másik formával.

A dinamikus csontváz egy izgalmasabb történet lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr891116689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása