HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

dpsm

2009.06.06. 10:40 :: syam

Találtam további optimizációs lehetőségeket ehhez a technikához. Mint ahogy sejtettem, lehetséges a két félgömböt egyszerre renderelni. Egyetlen probléma, hogyha egy háromszög mindkét félgömbre vetül, akkor az nem kerül renderelésre.

Ezenkívül lehetséges az is, ha float texture-t használunk, hogy a textúra egyik csatornájában tároljuk az egyik félgömböt, másik csatornában pedig a másikat megspórolva ezzel memóriát.

A hiba pedig, ami a két félgömb találkozásánál jelentkezik az esetek többségében eltűnik akkor, ha a vágósíkot kissé hátrébb toljuk.

Szólj hozzá!

Címkék: shadow map dpsm

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr181167017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása