HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kivel aludjunk az ablakban?

2010.03.15. 22:56 :: syam

A válasz attól függ mennyit akarunk. Ha sokat akkor elegendő a Sleep függvény is. Amennyiben ennél pontosabbak szeretnénk lenni nem tanácsos ezt használni, mert sajnos az időzítő ahhoz nem elég precíz (~ 20ms a pontosság). Így a Sleep(1) utasítás 1 - 20 millisec közötti időtartamra altathatja el a szálat.
Helyette a QueryPerformanceCounter és QueryPerformanceFrequency párost érdemes használni while ciklussal kombinálva, amelyben a bátrabbak elhelyezhetnek egy Sleep(0) hívást is. Az usleep win32 (egyik) megvalósítása is így csinálja...

 

Szólj hozzá!

Címkék: multithread

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr271842688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása