HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Pályaszerkesztés - reloaded

2010.05.02. 22:24 :: syam

Éééés hosszas vajúdás után elkészült a pályaszerkesztőm újabb verziója. Közel két hétig tartó tervezés eredmény egy kb. Doom1-2 színvonalú tervező:3

Belső tereket lehet létrehozni, amely a portál rendszer követelményeit teljesíti. Az alapelemek a szektorok, amelyek egy konvex befoglaló huroknak felelnek meg - jelenlegi állapotban ezek a 0 magasságú vizszíntes síkban 2D befoglaló hurkok, amelyekből adott magassággal készül el a valódi 3D mesh. Amennyiben konkavitást akarunk belevinni a belső térbe, egy egyszerű lépéssel új szektort hozunk létre a régivel szomszédságban egy új pont hozzáadásával. A közös pontokból pedig automatikusan portál keletkezik. Természetesen a szektor belseje benne elhelyezett statikus meshekkel is konkávosítható, de nyilván nem olyan mértékben, mintha szektor-szinten tennénk ezt.

Folyt. köv. :3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr511969811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása