Éééés hosszas vajúdás után elkészült a pályaszerkesztőm újabb verziója. Közel két hétig tartó tervezés eredmény egy kb. Doom1-2 színvonalú tervező:3
Belső tereket lehet létrehozni, amely a portál rendszer követelményeit teljesíti. Az alapelemek a szektorok, amelyek egy konvex befoglaló huroknak felelnek meg - jelenlegi állapotban ezek a 0 magasságú vizszíntes síkban 2D befoglaló hurkok, amelyekből adott magassággal készül el a valódi 3D mesh. Amennyiben konkavitást akarunk belevinni a belső térbe, egy egyszerű lépéssel új szektort hozunk létre a régivel szomszédságban egy új pont hozzáadásával. A közös pontokból pedig automatikusan portál keletkezik. Természetesen a szektor belseje benne elhelyezett statikus meshekkel is konkávosítható, de nyilván nem olyan mértékben, mintha szektor-szinten tennénk ezt.
Folyt. köv. :3