HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

OpenGL múzeum - GL_EXT_clip_volume_hint

2010.06.08. 18:54 :: syam

Szeretnék indítani egy sorozatot, amelyben összegyűjtenék régen (vagy talán soha) nem használt extension-öket. Íme az első:

GL_EXT_clip_volume_hint

Nevéből látható, hogy egy hint-ről van szó. 1996-os dátummal szerepel a registry-ben.

Az OpenGL amennyiben szükséges megvágja a primitíveket a látótér (esetleg a felhasználó által megadott) síkjával/síkjaival. Természetesen ennek szűrése (különösen a kezdeti időkben lásd 1996) körülményes, de sok esetben elkerülhető lépés hiszen ha biztosan tudjuk, hogy egy primitív biztosan és egészében a látótér belsejében helyezkedik el akkor szükségtelen a vágás szükségességének vizsgálata.

Ez az extension azt teszi lehetővé, hogy ezt a vizsgálatot kiiktassuk vagyis sosem fog vágás történni. Ha mégis kilóg, akkor az eredmény (szokás szerint) "undefined"...

 

Szólj hozzá!

Címkék: opengl muzeum

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr792067024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása