Az elmúlt közel két hónapban az engine alapvető változáson esett át.
Kezdődött mindez azzal, hogy a szerkesztőt akartam leválasztani és külön SDK-t kialakítani belőle aztán ugyanezt magával a motorral is szándékomban állt megtenni. Ezt követően rájöttem, hogy nincs értelme két különálló renderelést készíteni.
A végeredmény az lett, hogy
- a szerkesztőt teljesen egybeépítem a motorral, emiatt
- a módosítások közvetlenül kipróbálhatók élesben ehhez viszont
- minimálisra kellett szorítanom a "compile" időt ami a statikus modellek esetén jelentős volt, de ezt érvényteleníti a tény, hogy
- modular level design alapokra helyezem a környezet szerkesztését
valamint
- szinte teljesen platformfüggetlen az engine és editor - mindössze OpenGL szükséges hozzá
- az SDK pár függvényt tartalmaz csak, mert kezelése lua interfészen keresztül történik emiatt
- könnyen készíthető hozzá (grafikus) konzol.
Az engine logikailag már elérte a két hónappal ezelőtti állapotát azonban jóval letisztultabb ill. egyszerűbb a felépítése és kiegészült tárgy használattal.
Jelenleg a modular level design-ra történő felkészítés történik...