HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Update - r1348

2013.07.25. 22:39 :: syam

Hogy mik változtak:

  • Maya importerek
  • emitterek turbulenciával (mert azt mindenki szereti)
  • egyszerűsített pályakészítés automata generátorral kiegészítve
  • qhull használata
  • külön svn repo a scriptekhez, mert számuk és bonyolultságuk egyre nő

és ami a legizgalmasabb: Quake3 által ihletett botok - egyre összetettebb döntési rendszerrel.

  • Képesek fegyvert keresni maguknak, amelyek közül a kedvencüket választják.
  • Amennyiben fontosnak tartják elmennek a legközelebbi health terminálhoz, hogy életerőt szerezzenek.
  • Szorult helyzetben segítséget hívnak.
  • Járőrözés.
  • Ha lehetőség van rá, lövik az ellenfelüket, ha nem akkor kergetik.

Szólj hozzá!

Címkék: ai quake3 Maya qhull

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr315426778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása