HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

február 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

éreccségi_2009

2009.06.06. 09:26 :: syam

Hogy miért a fenti cím... az alábbiakban kiderül "Nállam is ... fontosabb, Persze ahogyan közeledik a nap kezdi behozni magát az érettségi. Alapvetően ha szeretnek a tanárok és úgy sikerültek az írásbelik akkor érdemes csak felületesen tudni, viszont minden…

Szólj hozzá!

mindenható árnyéktérképek harca 2

2009.06.05. 23:25 :: syam

Ma sokat töprengtem azon, hogy szép a deferred shading és persze jó is csak hát az árnyékok... Hiába van 20 fényforrás egy adott térrészben, árnyék nélkül bizony csak a levegőben lógnak a meshek. Ennél a pontnál megkísértett a forward rendering szelleme (pláne ha arra…

Szólj hozzá!

Címkék: shadow map dpsm

találós kérdés

2009.06.03. 10:38 :: syam

Próbáld kitalálni mi van a képen és mire használható... nos?....

Szólj hozzá!

q3 shader

2009.06.02. 23:15 :: syam

Most hogy stabilnak mondható az enginem itt az ideje megoldani a materialok problémakörét. Kiindulási alapnak a q3 shader kezelését veszem hiszen számos példán tapasztalhattuk, hogy még a mai napig jól működő rendszer annak ellenére, hogy a renderelési megvalósítása már…

1 komment

Címkék: quake3 idsoft

e3_2009

2009.06.02. 23:05 :: syam

Egy gondolat jut csak eszembe az idei exporól:szánalmas, hogy már a jedik is ugy néznek ki, mint a crysisben a katonák (a sithek már csak hab a tortán)...Az eseményről bővebben a legendgrafix.buzz.hu/archives/2009/06/02/E3_helyzetjelentes/ címen is olvashatsz

Szólj hozzá!

multiple lights

2009.06.01. 18:52 :: syam

Még több fényforrás, még több élvezet(?). Utolsó eset amikor shadow volume-t használtam.    

Szólj hozzá!

softbody

2009.06.01. 17:54 :: syam

Egy kis softbody bemutató a super mario zenéjére.    

Szólj hozzá!

Címkék: softbody

ismét ati

2009.06.01. 17:22 :: syam

Nemrég a szemem elé került egy glsl példákat bemutató oldal ahol az alábbiakat találtam:For parallax mapping, viewing direction should be transformed to the modelview space. But on ATI mobility X600, predefined uniform variable gl_ModelViewMatrixInverse works incorrectly. So it is calculated…

Szólj hozzá!

hello kitty

2009.06.01. 14:04 :: syam

Kedvencünk:plázacica alias hello kitty....(Képekért köszönet T.Z-nek Szombathelyről) 

Szólj hozzá!

emózda

2009.06.01. 13:49 :: syam

 Kedvenceink a(z):emók....    

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása