HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Demo 4

2010.02.07. 12:51 :: syam

Ismét eltelt egy hét és ismét egy lépéssel közelebb a cél felé.

Az alábbi demó egy "valódi" helyszínt tartalmaz, két "főszereplővel" alias ládával, amelyek között "tab"-bal lehet választani.  A "p" billentyű lenyomásával az újonnan implementált hullámfüggvények (eredménye) lesznek láthatók. A mozgás QWASD + egér.

A pályáról kirepülni nem tanácsos...

A renderelés most FPP-n keresztül történik tehát elvileg régebbi kártyákon is futtatható.

Sajnos a portál rendszer működése még nem tökéletes, de vizuális hibákat nálam nem okozott ellenben stack overflow-t igen. Ezen eset lekezelése során "potentially portal overflow" figyelmeztetés jelenik meg a konzolon.

A zip file elérhető innen: www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_02_07.zip

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr971736218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása