HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Demo 5 - csontanim

2010.03.14. 15:45 :: syam

UPDATE!

Frissült a csomag: két exe található a csomagban két különböző fizikai engine-re épülve; egyik PhysX-et használ, a másik Bullet-et.

 

Ismét elérkeztem egy következő állomáshoz. Elmúlt időszakban a csontanimmal foglalkoztam és ez a demó ennek eredményét szeretné bemutatni. Sok próbálkozás után a CPU-n és szálban történő dupla bufferelt VBO nélküli megoldás mellett döntöttem.

Mr. Box (ahogy fpeti nevezte) most már kikerült a főszereplői státuszból helyette a Quake4 berserkerét láthatjuk (néhány részlet lemaradt róla, mert csak az első mesht csatoltam a szereplőhöz). A "pálya" egyik részén vannak a szereplők, a másikon a szokásos "meglepetés": ládák és hordók.

Mozgatás: még mindig a szokásos QWASD + egér, de az egér mozgatáshoz már csillapítás is társul.

Kamera közelítés/távolítás: 3/2 gomb.

Szereplők közötti váltás: TAB.

Ismert hibák: Az animáció messze áll a tökéletestől egyelőre "működik"; nálam néha fagyott (interpolátor túlcsordul):3

A szereplőknek nincs intelligenciájuk csak rohangálnak faltól-falig.

A fizika is csak "van" nincs kiegyensúlyozva.

Az editor fagy.

Config.ini:

vsync_enabled=true / false;
physics_accuracy=3; - fizika iterációk száma framenként
physics_hardwareEnable=false; - nincs hatással
window_depth=24;
window_fullscreen=true;
animation_fps=30; - az animációs szál frissítési frekvenciája - FONTOS! Két mag/CPU esetén ezt fel lehet venni 60-ra egyéb esetben érdemes ezt alacsonyan (30) tartani; jelenleg nincs egyszálas kód.
texture_quality= 2 - 0-low, 1-medium, 2-high, 3-ultra high, 4-oldschool
MODE=1; - jelenleg csak az ablak méretére van hatással ( window_width=800; window_height=600;)
 

Link: www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_03_14.zip

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr321839045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása