UPDATE
Azért, hogy mentőakció érzete legyen a dolognak bekerült még egy effekt...
Mint a címből kiderül ez a demo már kicsivel több, mint az eddigiek... az alkalmazás már rendelkezik elérhető/elérendő céllal: 5+1 db berzerker található a jelenetben és mindegyiknek el kell juttatni abba a "terembe" ahonnan a főszereplő indul. A küldetés sikeressége látható lesz:3
Mindehhez segítség(nek készült) egy minimális AI, amely az alábbi dolgot tudja.
Ha látóterébe kerül a főszereplő akkor elindul feléje (a látótér egy speciális "csonthoz" van kötve vagyis számít, hogy az animáció során éppen merre néz a modell). Ahhoz tehát, hogy követésre bírjuk társainkat mindvégig a látóterükben kell maradnunk bár 5 mp-ig emlékeznek ránk. Egyelőre "süketek" vagyis nem érzékelik mi történik a "hátuk" mögött.
Ezenkívül a demo tartalmazza már az animation blendet, ami (az oldalra ugrálástól eltekintve) folyamatos mozgás érzetét kelti.
Ismert hibák
A Bullet engine hozza a szokásos formáját: valami miatt a perdületet igen rosszul szimulálja - mintha a hordóknak is lenne AI-juk, de nem... Fejlesztői érdekesség: ha kikapcsoltam a debug renderelés lehetőségét akkor a szimulációt nem számolta...
Az AI előszeretettel "bebújik" a sarokba ahonnan nem tud kijönni csak segítséggel. Egymást nem kímélve próbálnak minket megközelíteni. Nem veszik figyelembe a tárgyakat.
A folyosók falai nem folyamatosan villództak egyik gépemen.
Nincs log.
Irányítás
A szokásos WASD + egér , 2/3 kamera távolság állítása.
Link
www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_03_28.zip