HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Demo 6 - Berzerker mentőakció

2010.03.28. 14:42 :: syam

UPDATE

Azért, hogy mentőakció érzete legyen a dolognak bekerült még egy effekt...

 

Mint a címből kiderül ez a demo már kicsivel több, mint az eddigiek... az alkalmazás már rendelkezik elérhető/elérendő céllal: 5+1 db berzerker található a jelenetben és mindegyiknek el kell juttatni abba a "terembe" ahonnan a főszereplő indul. A küldetés sikeressége látható lesz:3

Mindehhez segítség(nek készült) egy minimális AI, amely az alábbi dolgot tudja.
Ha látóterébe kerül a főszereplő akkor elindul feléje (a látótér egy speciális "csonthoz" van kötve vagyis számít, hogy az animáció során éppen merre néz a modell). Ahhoz tehát, hogy követésre bírjuk társainkat mindvégig a látóterükben kell maradnunk bár 5 mp-ig emlékeznek ránk. Egyelőre "süketek" vagyis nem érzékelik mi történik a "hátuk" mögött.

Ezenkívül a demo tartalmazza már az animation blendet, ami (az oldalra ugrálástól eltekintve) folyamatos mozgás érzetét kelti.

Ismert hibák

A Bullet engine hozza a szokásos formáját: valami miatt a perdületet igen rosszul szimulálja - mintha a hordóknak is lenne AI-juk, de nem... Fejlesztői érdekesség: ha kikapcsoltam a debug renderelés lehetőségét akkor a szimulációt nem számolta...

Az AI előszeretettel "bebújik" a sarokba ahonnan nem tud kijönni csak segítséggel. Egymást nem kímélve próbálnak minket megközelíteni. Nem veszik figyelembe a tárgyakat.

A folyosók falai nem folyamatosan villództak egyik gépemen.

Nincs log.

Irányítás

A szokásos WASD + egér , 2/3 kamera távolság állítása.

Link

www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_03_28.zip

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr131874904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása