HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

A végső megoldás: CSSM

2010.08.18. 11:54 :: syam

A videóim között böngészve bukkantam az alábbi újdonságra: (ismét) egy új shadow map technika, mely (ismét) azt ígéri, hogy üdvösséget hoz a használójának.

A többiekkel ellentétben azonban ez valóban hatásosnak tűnik.

Íme a bemutató videó:

 

 

Sajnos a dokumentáció még nem született meg hozzá és egyelőre D3D alatt implementálták.
A használatához három dolog szükséges:

  • GetOptimalCSSMShaderParams, amely kiszámítja a szükséges vetítési és vezérlő mátrixokat. Ez megtalálható a csomagban dll-ként.
  • Shadow map generáló vertex program.
  • Shadow map felhasználó fragment program. Mindkét program / shader szintén szerepel a csomagban.

Szólj hozzá!

Címkék: shadow map cssm

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr582230319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása