Összefoglaló
Több hónapnyi munka után ismét elérkezett az engine a következő mérföldkövéhez. Számos funkcióval bővült és néhány aspektusban módosult a legutóbbi kiadás óta.
- CEGUI használata.
- Térbeli (statikus és dinamikus) triggerek kezelése, amelyekhez scriptek köthetők.
- Fények kezelése (árnyalás nélkül).
- Lens flare effekt.
- A játék engine-t (teljesen) átfogó scriptnyelv: szereplőket, materialokat, kamerát, más scripteket, cinematic-okat stb. vezérelhetnek. A scriptek triggerekből vagy más scriptből indíthatók. A játék indításakor automatikusan lefut a 0. script.
- A HSR algoritmus occlusion cull lett HZB-vel. A térfelosztó algoritmus pedig loose octree.
- A szerkesztő képes tetszőleges modellt szétdarabolni és statikus környezetté konvertálni a HZB "igényeinek" megfelelően. Tehát szerkesztés nélkül egyben importálható a "pálya" nagy része.
- A szerkesztő már használható annyira, hogy a 9. demót össze lehetett vele rakni.
Demo 9
Irányítás: Bal shift, WASD, egér.
Kamera távolítás, közelítés: 2,3.
Tárgyfelvétel, eldobás: N,M.
A demó az alábbi részekre tagolódik és kettő egymás után teljesítendő feladatot tartalmaz:
- Bevezető animáció.
- A "helyére" tenni a fehér homokóraszerű "amulettet". Ezzel aktiválódik az "oltár".
- Átvezető animáció.
- Megtalálni / megszerezni és az "oltárra" helyezni a 4 db kék "amulettet".
- Játék vége animáció.
Az első két animáció ESC-cel megszakítható.
Kisebb hibákat tartalmaz a character controller ill. ha sok tárgy van a szereplő körül nem mindig azt veszi fel amit szeretnénk.
Ajánlott a vsync bekapcsolása (alapesetben ezen van a config), mert a "túl nagy" fps-re (egyik gépemen 999, másikon 5000) nem tudni hogy reagál a gpu.
Link:
www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_09_12.zip