HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Break... Continue...

2011.10.16. 14:26 :: syam

Tartottam némi szünetet az engine fejlesztésében. Az utolsó fejlesztések "túl gyorsan" jöttek és nem jutott idő a körültekintő integrálásra vagyis "csak működjön" stílusban történt mindez.

Elsőként megoldottam, hogy készítettem az SDK-hoz egy minimális keretrendszert, ami létrehozza a szükséges OpenGL, OpenAL kontextet és bemenetet DirectInput segítségével biztosítja.

Továbbiakban következik a már elkezdett - PhysX callback által elérhető módon - contact report ill. szereplők csontanim kezelésének befejezése. Ezeken felül még a statikus pályaelemek kezelését kell felülvizsgálnom render, fizika, occluder, navigation szempontokból.

Nyílt lesz a minimális keretrendszer forrása és természetesen mellékelve hozzá az SDK binárisa.

PS: a hangok és AI utolsó utániak szokás szerint:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr943306815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása