HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

800

2012.11.08. 17:59 :: syam

A napokban elértem a 800. revíziószámot mivel ismét tettem egy kitérőt Q3 irányba. Egész pontosan a bsp-t vettem elő megint ill. annak a Q3-s megvalósításának Raven software által módosított verzióját.
Szerencsére csak pár (nem lényeges) különbség van az eredeti, Q3 verzióhoz képest így mindkettő támogatása ugyanazon kóddal megoldható. A Bullet hivatalos példáiban pedig megtalálható egy kimondottan Q3BSP-hez készült konvertáló, amely a brushok fizikai testekké való átalakítását valósítja meg.

Egyszóval minden adott a bsp újra-integrálásához, aminek az eredménye már látható is - ráadásul a nagy számú, Disney Star Warshoz készült mapoknak köszönhetően rendkívül sok helyszín válik elérhetővé és játszhatóvá: alant látható a chandrilai kanyon egy részlete.

Szólj hozzá!

Címkék: bullet quake3 idsoft bsp tree Raven software

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr384897541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása