HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Világító fal

2013.01.09. 21:56 :: syam

Ismét némi nyomozás (és a téli szünet) után megtapasztaltam, hogy a lightmap bizony nem az ördögtől való fogalom és egy kis trükkel "olcsón" kombinálhatók normal mappel.

Ennek fényében kutattam a lightmapkészítés témakörében és meg is született az első értékelhető változat. A lightmap unwrap után az árnyalás előállításához alig használtam matekot: egyszerű radiosity "számítás" raszterizálás segítségével. A lightmap nagyon alacsony felbontású és 2 iteráció futott le.

platform 2013-01-09 20-00-14-88.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: lightmap radiosity

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr775009078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása