HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

sakura r925

2013.02.22. 11:48 :: syam

Működés közben látható újdonságok

- a Half Life 2 engine alapján megvalósított direction lightmap radiosity-vel számolva, ami lehetővé teszi a normal map és lightmap kombinálását
- szintén a HL2 alapján elkészített, de kicsit módosított ambient cube-ok, amelyek végül lightprobe-ként működnek
- adott 3D ponthoz meghatározni a bejövő fény mennyiségét a lightprobe-ok felhasználásával a Unityben található módszer alapján és azt kombinálva a normal mappel HL2 módszer szerint.

A radiosity számítás alacsony minőségű, ezért látható néhány statikus háromszögnél hibás lumel, illeszkedés ill. nem oda illő megvilágítás. Ami még nagyon hiányzik az az envmap ill. specular számítás.

Szólj hozzá!

Címkék: hdr unity radiosity halflife2

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr355098041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása