HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

deferred shading

2009.04.19. 14:27 :: syam

Eredményeimet dokumentálandó rakok fel néhány shotot is:]

 

Először egy kis technikai részlet - a gbuffer normal buffer része némi buggal:
A környezet a ST:VOY EF nevű kedvencemből származik...

 

  Itt pedig "sejtelmesen" (sötétre:)) árnyalva:

 

 És a 4. engine verseny angyala:
a környezet egy q3bsp olvasó teszt pályája

Szólj hozzá!

Címkék: deferred shading

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr811074264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása