Miután ismét elakadtam a fejlesztésben, ideje volt átgondolni mi vezetett zsákutcához. A probléma a materialok importálás közbeni szerkesztésekor jelentkezett. Szerettem volna a material szerkesztőt felkészíteni a tetszőleges felhasználhatóságra, de ezt a jelenlegi állapotban egy igen körülményes módon tudtam volna megtenni.
Visszafejtve a problémát, ismét a resource-knál kötöttem ki, pontosabban a nehézkes és rugalmatlan felhasználásukra.
És mi az üdvösséghez vezető út....
A resource locationök megmaradnak ill. a type-ok is viszont a dinamikus tömb helyett listaként kerülnek megvalósításra az assetek. Valamint minden resource tartalmazni fogja a betöltés utáni file felhasználható binárisát és így nem kell külön gyüjtögetni a különböző típusu resource-okat...
A resource-k leírói és a betöltött adat pointere alacsony szinten gyűjtetnek össze azonban a betöltés/törlés/kiírás az adott resource szintjén lesz megvalósítva.
A leírók resource specifikusan tartalmazzák a szükséges adatokat valamint egy hash-t.
Elvileg minden resource-n végzett művelet így figyelemmel kísérhető és kontrollálható lesz...