HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

pocahontas

2009.04.12. 10:16 :: syam

Mától új himnusz v ars poeticám van, nem igazán tudom minek nevezzem, mindenesetre magaménak érzem....Nem nyílt soha út elémCsábító szóból bizony volt elégBár volna jel, mely hozzám majd elérHol van a föld? Vár-e jövő rám még?Pocahontas 2 - Where Do I Go From HereKicsit el…

Szólj hozzá!

bölcsesség

2009.04.11. 11:29 :: syam

minél többet ismersz a világból annál kisebbnek tűnik a hely, ahol élszminél többet tudsz az időről annál rövidebbnek tűnik az életés minél rövidebbnek tűnik, annál gyorsabban változik minden...ha jól teszed fel a miért kérdést akkor már jó úton vagy a jó feléés olyan…

Szólj hozzá!

3D engine felépítés - map, image, texture, material

2009.04.06. 23:33 :: syam

A mai estén megpróbálok némi rendet rakni az enginem grafikai része körül vagyis megpróbálok választ kapni azokra a kérdésekre, hogy mit, hogyan, mikor, miért (nem) és miért éppen úgy rendereljek. Mindehhez szükséges tisztázni, hogy mi is szükséges a rendereléshez. Az első…

Szólj hozzá!

Címkék: map image pixel texture albedo texel

Játékanatómia - a "csontanim"

2009.04.06. 19:00 :: syam

Valószínűleg bárki, aki 3d-s játékot vett párszor a kezébe és kutatott kicsit utána könnyen találkozhatott a "csontanim" kifejezéssel. Tudomásom szerint az első játék, amely ezt alkalmazta a half life első része volt. Összehasonlításul az addigi játékok ún.…

Szólj hozzá!

Címkék: csontváz quake3 keyframe vertex skinning inverz kinematika ghoul2 matrix palette skinning render to vertex buffer superbuffer vertex texture fetch

süti beállítások módosítása