Az engine kiegészült soft body támogatással, amelyhez a tetrahedra mesh-t az Ageia nxtetra.dll-je segítségével készíti el így nincs szükség külső programra a konverzióhoz.
Továbbá a renderelés további optimizációjaként scissor test is be lett iktatva.
A logolás már lekérdezi a legtöbb rendszer információt.
A főszereplő még mindig "a" láda és a mozgatás sem változott. A pálya méretét kicsit megnöveltem.
Induláskor alacsony az fps, az összes soft body aktív volta miatt. Ezenkívül előfordulhat későbbiekben is alacsony fps a következők miatt. A soft body szimuláció esetleges instabilitása miatt egyszerre sok soft body lehet aktív. Természetesen ezek a későbbiekben javítva lesznek.
Konfigurálás:
A user/config.ini alábbi beállításait érdemelnek figyelmet:
window_width: tipusa integer, az ablak szélességét jelenti.
window_height: típusa integer, az ablak magasságát jelenti
window_fullscreen: típusa bool, teljes képernyő vagy ablakos üzemmód
vsync_enabled: típusa bool, VSync engedélyezése/tiltása
physics_accuracy: típusa integer, egy frame alatt számolt fizikai lépések száma
softbody_accuracy: típusa integer, egy frame alatt számolt soft body szimulációs lépések száma - nagyon érzékeny érinti az fpst!
Letöltés:
www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_01_31.zip
Min. követelmény:
CPU: mindegy
RAM: min. 512 MB
videokártya: SM2.0, gyártó mindegy
OS: WinXP
(feltelepített és nemrég kiadott) PhysX driver - letölthető innen http://www.nvidia.com/object/physx_9.09.1112.html