HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Ismét Quake4

2010.02.04. 09:55 :: syam

Az esti órákban ismét tettem egy felfedezést. Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy a Doom3/Quake4 engine portálokkal dolgozik az viszont kevésbé, hogy a .proc file-okból ezen információkat egyértelműen ki lehet nyerni.

Szerencsémre az ottani adatok teljes egészében felhasználhatók minimális konverzióval és kiegészítéssel az enginemben. Remélhetőleg a konverter elkészítése sikerrel jár és ez akkor jelentős mértékben megkönnyíti a tartalom készítést a további következményekről nem is beszélve... ^^

Ráadás, hogy kb. 20 perc alatt elkészült a szöveg parser és még kb. 10 perc volt az adatok beolvasása.

Megjegyzés: a Doom3 .proc file-ok egyszerűbb felépítésűek így a Quake4 .proc file-ok kicsivel más feldolgozást igényelnek.

Szólj hozzá!

Címkék: quake4

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr421728728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása