HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Demo 8 - Bugos borg barangolás

2010.04.11. 16:59 :: syam

"A múltkori mentőakció sajnos nem járt teljes sikerrel. Bár mindenki kimenekült a robbanásra ítélt bázisról felbukkant a színen a berzerkerek ádáz ellensége a borg. Nem tudni miért vadásznak rájuk hiszen technológiájuk jócskán felülmúlja a stroggok technikai képességeit - lehetséges, hogy egyfajta vetélytárst látnak bennük. Az összecsapást mindössze ketten élték túl..."

Az eddigi verziók közül ebben viselkedik a legbugosabban a fizikai engine új irányt adva a fejlesztésnek. Jelen kiadásban már script által vezérelt platformok is szerepelnek (nevezhetjük ezeket lifteknek is). Bármely szereplőre reagálnak, ha legalább 2 mp-ig tartózkodnak a közelükben; ilyenkor L-alakú pályát tesznek meg a termen belül.

Bugokat nem sorolok fel, mert van néhány (fagyás sincs sajnos kizárva kétszálas esetben).

Irányítás a szokásos.

Link:

www.inspekcio.hu/indigo_illusions/demos/sakura_demo_2010_04_11.zip

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr221912320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása