HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Olvasnivaló: mélység vagy szín?

2010.07.04. 12:50 :: syam

Miután pár hete csak az image space occlusion cull-al foglalkozom elértem ahhoz a ponthoz, amikor már az optimalizációs lehetőségeket keresi az ember. Amikor a CPU oldali lehetőségek elfogynak, akkor jön a GPU oldal. Ezek közül a glReadPixels jár az élen tekintve, hogy…

Szólj hozzá!

Címkék: pixel buffer object glreadpixels

Occlusion cull - hierarchical z-buffer visibility

2010.07.02. 11:27 :: syam

Hosszú idő és sok-sok próbálkozás után úgy látszik megszületett...Az occlusion cull-ról már írtam korábban, de repetitio est mater studiorum avagy ismétlés a tudás anyja.Az occlusion cull elve nagyon egyszerű: a renderelésből eldobja azon elemeket, amik az adott látótérben nem…

Szólj hozzá!

Címkék: occlusion cull hierarchical z buffer visibility

süti beállítások módosítása