HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

szereplők, AI, modell, animáció

2009.05.07. 23:37 :: syam

Folytatva a tegnapi gondolatmenetem és némi kódolás után...A humanoid, animal stb. megkülönböztetés egyáltalán nem pontos és univerzális. Sokkal jobban tűnik, ha kiindulunk az aiból, amely az engine-ben mindenre képes/bármit képes megtenni. Valószínűleg ilyen egy játékban…

Szólj hozzá!

szereplők kezelése

2009.05.06. 22:39 :: syam

Mivel teljesen holtpontra jutottam a modellek kezelése kapcsán ill. a téma előhozta a szereplők osztályozásának problémakörét is. Alapvetően 3 részre oszlik a szereplők "main" függvénye: döntés, reakció, animáció.A döntés származhat a játékostól, aitól és…

Szólj hozzá!

editor reloaded

2009.05.05. 12:51 :: syam

1.  Elmúlt pár napban sokat gondolkoztam a szerkesztőmön ill. annak leíró nyelvén és számos helyen átalakítottam, de még most sem érzem teljesen stabilnak a felépítését. Egy bizonytalanságot már kiderítettem miszerint teljesen felesleges külön fizikai formákat és…

Szólj hozzá!

OpenCL

2009.05.04. 21:34 :: syam

Ismét egy fordulópont után...Átnéztem az OpenCL specificikációját és nagyon-nagyon szimpatikus programozói felületnek tűnik. Olyannak érzem, mintha az OpenGL-t (ill. az azt kiszolgáló hardvert) látnám belülről. Hasonló gondolkodást igényel, mint a névrokona viszont nincsen a…

Szólj hozzá!

Címkék: opencl

süti beállítások módosítása