HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

szál ka

2009.05.24. 22:44 :: syam

Sikerült még egy lapáttal bonyolítani a modellkonvertálást a szálazással. Szerencsére a szálak a belőlük hívott return-nel együtt megszűnnek létezni így a szálak megállításával külön nincs gond. Legalábbis win32 alatt... bár érzésem szerint ez a tulajdonság os…

Szólj hozzá!

madonna

2009.05.24. 12:52 :: syam

Úgy tűnik madonna (bár vitathatatlanul rendkívüli személyiség) kezd igencsak kifulladni és feldolgozásokon és tucatzenéken kívül másra nem futja. Vagy egyszerűen csak a modern kor modern zenei ízléséhez igazodik?Mindenesetre az eredmény látványosan…

Szólj hozzá!

tűsarkú futam 2009

2009.05.23. 21:41 :: syam

Már tavaly is bebizonyították a homo sapiens faj bizonyos példányai, hogy leleményességük bizony nem ismer határokat. A kerék, az atombomba és a vattacukor feltalálása után egy meglehetősen izgalmas vállalkozás következett: a 100 méteres női rövidtávfutás…

1 komment

jelenet készítés 1

2009.05.22. 11:15 :: syam

Ahhoz, hogy fel lehessen építeni a szerkesztő script nyelvének egy működő változatát, érdemes először végigmenni egy jelenet elkészítésének menetét.1. TerepFile-ok importálása a belső terephez:mesh: többféle formátum között válogathatunk és helyezhetjük el azokat a…

Szólj hozzá!

ezmegmi - matroid

2009.05.21. 12:28 :: syam

Egy izgalmas probléma: irányított gráf legolcsóbb gyökeresen k-pontösszefüggő részgráfjának kiszámítása matroid metszet segítségével...mert matroiddal a legegyszerűbb...  

Szólj hozzá!

pipeline

2009.05.21. 11:47 :: syam

Közel egy hetes érlelődés után letisztulni látszik a pipeline.Röviden így néz ki most az engine egy frame-je:bejövő adatok kezeléseaktív szereplők kezelése: törlés vagy cselekvés, inaktiválás/mozgatásüres csomópontok és renderelési listák törlésefizikai szimuláció…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása