HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Összefoglaló # 1

2010.05.05. 15:23 :: syam

Az elmúlt pár hónapban az enginem annyi új képességgel bővült, hogy eljött az ideje készíteni egy állapotjelentést ill. egy listát arról aminek az alapjai már léteznek (de esetleg még hibás) és aminek még nem...

Tehát ami már létezik ("alulról - felfelé"):

  1. Támogatott kép formátumok: DDS, JPG, PNG, TGA
  2. Támogatott script formátum: LUA
  3. Támogatott modell formátumok: 3DS, MD3, MD5, GLM/GLA, OBJ
  4. OpenGL 1.1, OpenGL ES 1.x és OpenGL ES 2.0 támogatás
  5. Scriptből összeállítható gui
  6. DirectInput támogatás
  7. OpenKODE támogatás
  8. Scriptelhető materialok és decal-ok
  9. Nem-animált, csontváz-animált meshek, soft body meshek és részecske emitterek
  10. Animation blend
  11. Kétféle fizikai engine: Bullet és PhysX
  12. Játék logika és szereplők scriptelhetősége
  13. Szereplők character controllere
  14. A szerkesztő tartalmaz egy pályaszerkesztőt belső térhez és játékba történő exportálót és modell importálókat
  15. Többszálúsított animáció
  16. A belső tér portál alapú felosztása

Természetesen mindehhez bőséges tennivaló és hiba felsorolás tartozik:3

És ami a folytatásban következik:

  1. Szerkesztő: különböző magasságú és talajszintű szektorok.
  2. Szerkesztő: belső térhez statikus meshek hozzáadása
  3. Szerkesztő: belső tér textúrázhatósága
  4. Szerkesztő: szereplők pozíció-orientáció szerkesztése
  5. Gui: teljes scriptelés- események lekezelése ne a natív kódból történjen.
  6. Játék logika: szereplők összetetebb vezérlése

Hosszabb távú tervek is vannak, mint pl OpenAL támogatás, teljesebb AI és triggerelés ill. teljesen 3D pályaszerkesztő mind belső mind külső terekhez.

Szóval.... ora et labora ^^

 

Szólj hozzá!

Címkék: összefoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://sakura7.blog.hu/api/trackback/id/tr931976615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása