Az elmúlt pár hónapban az enginem annyi új képességgel bővült, hogy eljött az ideje készíteni egy állapotjelentést ill. egy listát arról aminek az alapjai már léteznek (de esetleg még hibás) és aminek még nem...
Tehát ami már létezik ("alulról - felfelé"):
- Támogatott kép formátumok: DDS, JPG, PNG, TGA
- Támogatott script formátum: LUA
- Támogatott modell formátumok: 3DS, MD3, MD5, GLM/GLA, OBJ
- OpenGL 1.1, OpenGL ES 1.x és OpenGL ES 2.0 támogatás
- Scriptből összeállítható gui
- DirectInput támogatás
- OpenKODE támogatás
- Scriptelhető materialok és decal-ok
- Nem-animált, csontváz-animált meshek, soft body meshek és részecske emitterek
- Animation blend
- Kétféle fizikai engine: Bullet és PhysX
- Játék logika és szereplők scriptelhetősége
- Szereplők character controllere
- A szerkesztő tartalmaz egy pályaszerkesztőt belső térhez és játékba történő exportálót és modell importálókat
- Többszálúsított animáció
- A belső tér portál alapú felosztása
Természetesen mindehhez bőséges tennivaló és hiba felsorolás tartozik:3
És ami a folytatásban következik:
- Szerkesztő: különböző magasságú és talajszintű szektorok.
- Szerkesztő: belső térhez statikus meshek hozzáadása
- Szerkesztő: belső tér textúrázhatósága
- Szerkesztő: szereplők pozíció-orientáció szerkesztése
- Gui: teljes scriptelés- események lekezelése ne a natív kódból történjen.
- Játék logika: szereplők összetetebb vezérlése
Hosszabb távú tervek is vannak, mint pl OpenAL támogatás, teljesebb AI és triggerelés ill. teljesen 3D pályaszerkesztő mind belső mind külső terekhez.
Szóval.... ora et labora ^^