Elsősorban játékfejlesztés magyarul:
az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később
Másodsorban gondolatok szavakban...
UPDATE!Frissült a csomag: két exe található a csomagban két különböző fizikai engine-re épülve; egyik PhysX-et használ, a másik Bullet-et. Ismét elérkeztem egy következő állomáshoz. Elmúlt időszakban a csontanimmal foglalkoztam és ez a demó ennek eredményét szeretné…
Két klasszikus másolás-fáradtan hiba._cica* dorombol (_cica* cica){ _cica *new_cica = new _cica; new_cica.Új (new_cica);} void Olvas (_cica *cica, _io *io){ cica->Ír (io)}Mindkettő után csak pislog az ember, hogy mitől kicsi a buffer avagy…
Az elmúlt időben sokat foglalkozva a csontváz alapú animálással sokféle optimalizálási lehetőség felmerült. Legtöbbjük csak korlátozottan vagy speciális helyzetekben volt alkalmazható. Utolsó választásom a probléma többszálúsításra esett mivel manapság egyre inkább…