HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Demo 5 - csontanim

2010.03.14. 15:45 :: syam

UPDATE!Frissült a csomag: két exe található a csomagban két különböző fizikai engine-re épülve; egyik PhysX-et használ, a másik Bullet-et. Ismét elérkeztem egy következő állomáshoz. Elmúlt időszakban a csontanimmal foglalkoztam és ez a demó ennek eredményét szeretné…

Szólj hozzá!

Klasszik kopipészt fail

2010.03.13. 17:19 :: syam

Két klasszikus másolás-fáradtan hiba._cica* dorombol (_cica* cica){   _cica *new_cica = new _cica;   new_cica.Új (new_cica);} void Olvas (_cica *cica, _io *io){  cica->Ír (io)}Mindkettő után csak pislog az ember, hogy mitől kicsi a buffer avagy…

Szólj hozzá!

Dupla szál, dupla buffer

2010.03.11. 15:49 :: syam

Az elmúlt időben sokat foglalkozva a csontváz alapú animálással sokféle optimalizálási lehetőség felmerült. Legtöbbjük csak korlátozottan vagy speciális helyzetekben volt alkalmazható. Utolsó választásom a probléma többszálúsításra esett mivel manapság egyre inkább…

Szólj hozzá!

Címkék: csontváz multithread

süti beállítások módosítása