HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Amikor egy menet nem elég...

2010.02.28. 20:13 :: syam

Sokáig nem gondoltam bele programozóként milyen is volt a 3D programozói világ gyorsítókártyák nélkül/kezdeti gyorsítókártyákkal. Mai szemmel nézve a különböző felületeken megjelenő effektek nem tűnnek bonyolultnak azonban a kezdetek kezdetén ez nem volt annyira egyszerű.…

Szólj hozzá!

Címkék: decal polygon offset z fight multipass rendering

Shadow map ismét

2010.02.24. 20:27 :: syam

 Az árnyékvetés elveAz elv egyszerű. Képzeljük el a fényforrást, mint egy kamera valamint a nézeti sugarakat fénysugarakkal helyettesítjük. Így a kamera közelsíkjában képződő képen a fényforrás által látott tér jelenik meg - a rendereléshez használt vetítést a…

Szólj hozzá!

Címkék: tmu shadow map projektiv textura

UltraShadow 1 és 2

2010.02.24. 19:12 :: syam

Mindkét technológiát az NVidia fejlesztette ki.Az első változat ("mélységi teszt") a scissor teszthez hasonlóan működik viszont nem képernyőkoordinátákra, hanem mélység komponensre értelmezi a vágást: megadott zmin és zmax értékeken belül engedi át a…

Szólj hozzá!

Címkék: ultra shadow 1 2

süti beállítások módosítása