HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

dpsm

2009.04.19. 21:41 :: syam

Pár kép a dpsmről: 

Szólj hozzá!

mindenható árnyéktérképek harca

2009.04.19. 21:14 :: syam

Ez a (kissé idétlenre sikeredett) cím az omni fényekkel együtt használható shadow mapekről szól. És hogy miért érdemes erről írni... Szerintem joggal tekinthető ez a legbonyolultabb esetnek.Az omni fényforrások egyik tulajdonsága, hogy a tér minden irányába indulnak…

2 komment

Címkék: shadow map dpsm sphere mapping cube mapping dynamic environment mapping virtual cube map

lövés

2009.04.19. 15:44 :: syam

Mielőtt elkalandozna bárki fantáziája a címmel kapcsolatban itt egy játék engine-ben szerintem használható lehetséges technikákat szedem össze.A felállás viszonylag egyszerű hiszen alapvetően két szempont szerint lehet osztályozni a lövedékeket: méret és sebesség…

Szólj hozzá!

deferred shading

2009.04.19. 14:27 :: syam

Eredményeimet dokumentálandó rakok fel néhány shotot is:] Először egy kis technikai részlet - a gbuffer normal buffer része némi buggal:A környezet a ST:VOY EF nevű kedvencemből származik...   Itt pedig "sejtelmesen" (sötétre:))…

Szólj hozzá!

Címkék: deferred shading

happy hardcore + engine

2009.04.17. 18:39 :: syam

A fent említett két dolognak semmi köze nincs egymáshoz, csak a hangulatomat alapvetően befolyásolt eme zenei műfaj által... Közeledik a hétvége és nem ártana előtte összeszedni a gondolataimat az engine-mmel kapcsolatban. Lassan elkészül a grafikai engine nagy része.…

Szólj hozzá!

sikítófráááász

2009.04.14. 14:30 :: syam

Nemrég az ati bizonyította, hogy az emberi hülyeség mindig fokozható. Lássuk most ezt:2=63=7print 2+3Első ránézésre furcsa, másodikra hülyeségnek tűnik, harmadikra már nullával osztunk pedig ez szintaktikailag helyes. Az eredmény pedig dark basic vagyis 13. Ezután már…

Szólj hozzá!

az ati driverek új generációja

2009.04.13. 17:50 :: syam

Nemrég kaptam a hírt Geritől, hogy:linux alatt az új ati driverrel van pár wgl extSzemmel látható tehát az ati driverek fejlődése a multiplatform opengl témakörében, ami egyben talán az ati üzenete is a felhasználók számára: sose adjátok fel, mindig van hova fejlődni!…

1 komment

terep, terep és még mindig terep

2009.04.13. 11:52 :: syam

Számtalanszor kutattam már domborzatkezelés után, párat sikerült is élesben kiprobálnom, de legtöbbször csak demókon legeltettem a szemem. Végeredményül azt mondhatom, hogy egyik lassabb volt, mint a másik vagyis kevésnek éreztem a teljesítményt ahhoz, hogy csak egy egyszerű…

Szólj hozzá!

Címkék: lod texture quad tree megatexture chunked lod

süti beállítások módosítása