HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

éljen május 1 + a szerkesztőm

2009.05.02. 00:53 :: syam

A munka ünnepét sikeresen kihasználva ismét haladtam és remélem, hogy előre. Talán a leghangsúlyosabb dolog az, hogy a szerkesztőm nyelvét "openglesítettem" vagyis a szintaktika és a szemantika is nagyjából hasonló. Minden ami a szereplőkkel kapcsolatos opengl objecthez…

Szólj hozzá!

2x2

2009.04.30. 18:36 :: syam

Találtam egy érdekes olvasmányt a humuson, amely a fragmens feldolgozással kapcsolatos. Íme egy rövid, tömör összefoglaló:Mindenki tudja, hogy a hi poly modellek a vertex feldolgozást erőteljesen megterhelik, azt viszont valószínűleg kevesebben, hogy a fragmens processzorra…

Szólj hozzá!

ssao

2009.04.29. 20:45 :: syam

Elmúlt két napban ismét ssaoval foglalkoztam. Igyekeztem minél több forrást felderíteni a témában és úgy tapasztaltam, hogy a legtöbben a crysisban használt eljárást használják. Találkoztam a hybrid ambient occlusionnel is, de nem volt túlzottan megnyerő számomra. Kiötlöttem…

Szólj hozzá!

Címkék: ssao ambient occlusive crease shading

deferred shading - fény lod

2009.04.28. 00:00 :: syam

Egy hirtelen ötlet az éjjeli "fázisom" előtt: a távoli fényekre felesleges spekulárt számolni és majd később árnyékot is sőt talán a diffúz árnyalást is meg lehet spórolni, de majd a gyakorlat eldönti melyik elhanyagolással lehet élni...

Szólj hozzá!

Címkék: deferred shading

Q3Bsp kiegészítés

2009.04.27. 21:44 :: syam

A mai nap során kipróbáltam néhány olyan bspt, amelyet nem hivatalos játékhoz készítettek (egész pontosan innen szereztem www.fpsbanana.com). Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az összes(!) felület rosszul jelenik meg. Megnéztem más bsp betöltőkkel is, azok is rossz eredményt…

Szólj hozzá!

Címkék: quake3

süti beállítások módosítása