HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

2009
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

benyom ás

2009.05.17. 17:21 :: syam

A benyomás az ember számára újdonságból keletkezik vagy valaki más tanácsából, amely gondolatot ébreszthet. Ha a gondolat (talán) tudalatti is megérti onnantól válik a személyiség részévé. Ez pedig befolyásolja önálló gondolatainkat és cselekedeteinket.Ha ezeket az…

Szólj hozzá!

mukoggy

2009.05.17. 17:10 :: syam

Ami nem egyértelmű, nem működik.

Szólj hozzá!

akarat

2009.05.17. 17:09 :: syam

Az akarat mindaddig szabad, amíg más akaratot szabadon hagy.

Szólj hozzá!

ai példa

2009.05.12. 12:26 :: syam

Életem második ai példája:Adott egy csoport állat (csorda). Az egyes példányok az alábbi jellemzőkkel rendelkeznek:éhségszomjúságálmosságterritoriális igényVegyünk mindehhez egy terepet, ahol létezik egytómezőalvóhelyés ezek egy térbeli gráffal vannak…

Szólj hozzá!

szereplők, AI, modell, animáció 3

2009.05.12. 10:33 :: syam

E téma egyik homályos pontja a csontváz és annak felépítése.Egy csontváz statikus és dinamikus lehet. Az előbbi csak bizonyos reakció típusok esetén használható. A statikus csontváz általában konvex formákból épül fel míg a dinamikus egyszerűbb formákból (gömb, kapszula).A…

Szólj hozzá!

szereplők, AI, modell, animáció 2

2009.05.11. 22:59 :: syam

Úgy tűnik ebből a témából egyelőre nem tudok kifogyni. Egy nagyon kellemes hétvége után, mely közben serényen dolgoztattam az agyam ismét közelebb kerültem a (talán végleges) megoldáshoz.Eszerint minden szereplőnek lehet válasza, döntése és reakciója. Amely szereplő egyikkel…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása