HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Carmack mondta

2012.09.16. 16:43 :: syam

Kedvenc véleményem Carmacktól D3D vs OGL témában: With OpenGL, you can get something working with simple, straightforward code, then if it is warranted, you can convert to display lists or vertex arrays for max performance (although the difference usually isn't that…

Szólj hozzá!

Címkék: carmack Címkék

Grypania 0.9.4

2012.09.02. 17:58 :: syam

Megérkezett a "történet" 2. része, ami ott folytatódik ahol az első befejeződött.Bejutottunk a sárga ajtón, ahol találkoztunk az egyik főellenséggel.A történet háromféleképpen végződhet. A csomag elérhető…

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

Grypania 0.9.3

2012.08.26. 15:53 :: syam

Legfontosabb újdonság a skinned meshek ill. a már említett oldalazás. Ezenkívül számos apró jobbára nem jelentkező bug javításra került. A csomag elérhető itt: https://rapidshare.com/files/531740223/sakura_demo_2012_08_26.zip És egy rövid videó két…

Szólj hozzá!

"Grypania" 0.9.1

2012.08.22. 20:21 :: syam

Az alábbi release számos bugfixet tartalmaz: az irányítás már kevésbé bizarr ATI / AMD textúra mipmap bug workaround közvetlen indítás után lefagyás oldalazás megvalósítva   https://rapidshare.com/files/3416590784/sakura_demo_2012_08_23.zip  

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

0.9.0 "Grypania" demo

2012.08.20. 11:22 :: syam

És ismét egy demó, az eddigi legösszetettebb. Szinte mindent tartalmaz, ami egy TPS-hez szükséges: NPC-k, ellenségek, feladatok, útvonalkeresés, taktika, harc, csipetnyi romantika és világmegváltás. A csomag elérhető innen:…

2 komment

Címkék: bullet lua deferred shading ghoul2 character controller recast a* pathfinding navigation mesh funnel algoritmus

1.0?

2012.08.10. 18:00 :: syam

A jelenlegi feature lista alapján lassan eljöhet sakura 1.0 ideje: Hatékony térfelosztás - egyelőre belső terekhez optimális Bullet fizikai engine - soft bodyval / ruhával Karakter kontroller humanoid szereplőkhöz Csontanimálás blendeléssel és csatornákkal Triggerek és…

Szólj hozzá!

Címkék: a* navigation mesh Címkék funnel algoritmus

Újabb demó

2012.06.11. 03:05 :: syam

Közel fél év elteltével és rengeteg eseménnyel a hátam mögött... egy újabb demó: https://rapidshare.com/files/2527245792/sakura_demo_2012_06_10.zip OGL 3.0 a min. driver által támogatott verzió (FBO miatt). Az árnyalás deferred, a fizika Bullet 2.8.0 ami pedig ebben verzióban…

Szólj hozzá!

Előre - le - előre - nagy ütés avagy kombók

2011.12.17. 19:07 :: syam

Talán vannak akik emlékeznek erre a mozdulatsorra és eszükbe juttatja a Mortal Kombat játékot, amelyben a gameplay egyik pillére a billentyűkombinációkkal kivitelezhető speciális mozgások. Ezekhez több-kevesebb ügyesség szükségeltetik és általában minél nehezebb az adott…

Szólj hozzá!

Címkék: key combo programming

Break... Continue...

2011.10.16. 14:26 :: syam

Tartottam némi szünetet az engine fejlesztésében. Az utolsó fejlesztések "túl gyorsan" jöttek és nem jutott idő a körültekintő integrálásra vagyis "csak működjön" stílusban történt mindez.Elsőként megoldottam, hogy készítettem az SDK-hoz egy minimális…

Szólj hozzá!

Csontanim - Ghoul2

2011.09.07. 08:49 :: syam

A Ghoul2 a még ma is népszerű Q3 engine-re épülő Jedi Academy animációs rendszere, amelyet a Raven fejlesztett ki.Dokumentáció sajnos nincs hozzá mindössze header-ök alapján lehet kikövetkeztetni, hogy mit tartalmaznak a file-ok. Kétféle file-ban tárolja az adatokat: .glm és…

Szólj hozzá!

Címkék: csontváz vertex skinning ghoul2

süti beállítások módosítása