HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

OpenGL múzeum - GL_EXT_vertex_array_set és GL_ARB_vertex_array_object

2010.06.16. 17:24 :: syam

GL_EXT_vertex_array_set és GL_ARB_vertex_array_objectIgen érdekes párost alkotnak hiszen kettőjük között közel 10 év különbség van: az utóbbi mindössze 2 éve jelent meg míg az első elvileg 1997-ben, gyakorlatilag viszont vélhetően soha hiszen az egyéb csoportban foglal…

Szólj hozzá!

Címkék: opengl muzeum

OpenGL múzeum - GL_EXT_static_vertex_array és GL_EXT_compiled_vertex_array

2010.06.16. 10:27 :: syam

GL_EXT_static_vertex_array és GL_EXT_compiled_vertex_arrayEz a két extension a szinte teljesen megegyező leírásukat tekintve nagyon nagy valószínűséggel ugyanaz annyi különbséggel, hogy az előbbit a registry az others csoportban jelöli meg vagyis gyaníthatóan nem került be sohasem…

Szólj hozzá!

Címkék: opengl muzeum

OpenGL múzeum - GL_EXT_separate_specular_color és GL_EXT_secondary_color

2010.06.15. 14:40 :: syam

Mindkét extension működése hasonló lévén ugyanarra az alapelvre épülnek.A texture environment után és a köd számítás elé egy új lépés került, amely alapesetben le van tiltva. Ez a lépés egy másodlagos szín (secondary color) hozzáadását jelenti a fragment addig…

Szólj hozzá!

Címkék: opengl muzeum

süti beállítások módosítása