HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

február 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28

Demo helyett - character controller

2010.04.19. 00:17 :: syam

Az utóbbi időszakban, de leginkább az elmúlt héten a szereplők fizikai vezérlésével foglalkoztam PhysX alatt (dinamikus testként kezeltem a szereplőket, amelyek forgása mindkét vizszintes tengely mentén blokkolva volt). Miután sikerült a szereplő scriptelést alapszinten…

Szólj hozzá!

Címkék: physx novodex character controller

Haltanya

2010.04.11. 22:44 :: syam

Kikerült az oldalra egy haletető. Mármint ahol halakat lehet etetni. Fogyasszátok őket :3

Szólj hozzá!

Demo 8 - Bugos borg barangolás

2010.04.11. 16:59 :: syam

"A múltkori mentőakció sajnos nem járt teljes sikerrel. Bár mindenki kimenekült a robbanásra ítélt bázisról felbukkant a színen a berzerkerek ádáz ellensége a borg. Nem tudni miért vadásznak rájuk hiszen technológiájuk jócskán felülmúlja a stroggok technikai…

Szólj hozzá!

Demo 7 - berzerker mentőakció 2

2010.04.05. 22:27 :: syam

Ez a demó az előző kiadás kiegészítése (annak hibáival együtt természetesen) egy látszólag egyszerű változtatással - nevezetesen vannak ajtók. A változtatás mögött azonban egy jelentős újítás rejtőzik: az ajtók mozgását egy lua script irányítja és vezérli…

Szólj hozzá!

Címkék: lua

Demo 6 - Berzerker mentőakció

2010.03.28. 14:42 :: syam

UPDATEAzért, hogy mentőakció érzete legyen a dolognak bekerült még egy effekt... Mint a címből kiderül ez a demo már kicsivel több, mint az eddigiek... az alkalmazás már rendelkezik elérhető/elérendő céllal: 5+1 db berzerker található a jelenetben és mindegyiknek el…

Szólj hozzá!

hello_kitty.cpp

2010.03.27. 17:01 :: syam

int main(){  bool miau=CICA(this,cmd.m_object_as_actor);  if(miau)  {       printf("doromb\n");  }}Hello world helyett.... :3

Szólj hozzá!

sakura ES

2010.03.25. 21:08 :: syam

És végül megszületett...Egy ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy kihasználva az enginem sebességét a mai PC-khez képest kevésbé gyors hardverrel is megpróbálkozzak úgy, hogy a játszható sebességet elérje az alkalmazás.Így esett a választásom az nVidia Tegra…

Szólj hozzá!

Címkék: nvidia tegra opengl es

Kivel aludjunk az ablakban?

2010.03.15. 22:56 :: syam

A válasz attól függ mennyit akarunk. Ha sokat akkor elegendő a Sleep függvény is. Amennyiben ennél pontosabbak szeretnénk lenni nem tanácsos ezt használni, mert sajnos az időzítő ahhoz nem elég precíz (~ 20ms a pontosság). Így a Sleep(1) utasítás 1 - 20 millisec közötti…

Szólj hozzá!

Címkék: multithread

Demo 5 - update

2010.03.15. 22:32 :: syam

Ismét egy frissítés.Sajnos az időzítés pontatlan volt a kódban, ezért az animáló szál nem mindenütt futott ugyanúgy.Súlyos VBO hiba lett javítva.Most már az engine külön kezeli az egymagos és többmagos rendszereket; a config.ini-ben az animation_fps beállításnak csak…

Szólj hozzá!

to VBO or not to VBO

2010.03.15. 13:46 :: syam

Hála Geri kitartó segítségnyújtásának találtunk egy érdekes hibát az enginemben. Mint az kiderült több helyen is írják, hogy ha a rendereléshez küldött adatok közül egyik nem VBO-zott, akkor semmit sem szabad VBO-zva küldeni. A régebbi kártyák különösen érzékenyek…

Szólj hozzá! · 1 trackback

süti beállítások módosítása