HTML

gondolataim elsősorban játékfejlesztésről

Elsősorban játékfejlesztés magyarul: az enginem fejlesztése során felmerülő problémák, ötletek, tévutak stb dokumentálása, amely számomra és talán mások számára is hasznos lehet később Másodsorban gondolatok szavakban...

Kapcsolat:
aalberik 'at' gmail 'dot' com

Haletető

Galéria

Címkék

Összes

Linkblog

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Portálok, iOS, MacOS, Adreno - r1581

2013.11.04. 12:30 :: syam

Miután áttértem projekt menedzselésben a CMake használatára szinte azonnal adta magát, hogy kipróbáljam lefordítani az enginem iOS ill. MacOS rendszerekre is. Az utóbbira történő fordítás nem igényelt különösebb előkészítést - mondhatni azonnal működött. Az iOS projekt…

Szólj hozzá!

Címkék: portal lua cmake adreno perfhud es

Cmake, Android, qsort - r1529

2013.10.20. 21:45 :: syam

Az utóbbi bejegyzés óta történt talán legnagyobb változás az, hogy áttértem az "automata" projekt menedzselésre nevezetesen a CMake használatára. Nagyon sok platform, nagyon sok IDE és sok toolchain használata elérhetővé válik ezután. Elsőként MSVC 2005 32 ill. 64 bites…

Szólj hozzá!

Címkék: nvidia hdr tegra cmake qsort

AI, AI és még több AI + néhány fegyver - r1470

2013.10.01. 00:46 :: syam

Az elmúlt hetekben főleg az AI-val töltöttem el a fejlesztési időt: kétféle humanoid és kétféle egyéb kategóriába sorolható viselkedés modellezésével. Tekintve, hogy a játék tekintélyes részét az ellenfelekkel való harc teszi ki (ill. az is izgalmas, hogy a gép hogyan…

Szólj hozzá!

Címkék: ai hdr bloom

Intro.lua - r1457

2013.09.16. 12:37 :: syam

Szép lassan a végéhez ér a Grypania v2 kivitelezése nemrégiben készítettem el az intro egyik lehetséges változatát. A helyszín, szereplők, ellenfelek gyakorlatilag elkészültek a scriptek és az in-game átvezető jelenetek (amik szintén scriptek) vannak hátra és az ezekkel járó…

Szólj hozzá!

Editor, Maya, gui, egyéb?

2013.08.05. 20:23 :: syam

A Maya plugin több hónapnyi használata megmutatta, hogy sajnos a játék szerkesztésének bizonyos elemei nem vagy csak nagyon nehezen valósíthatók Maya alatt. Úgy tűnik tehát, hogy mindenképp szükséges egy saját, "valamilyen" gui-val elkészített szerkesztő is.Az egyetlen…

4 komment

Címkék: qt cegui fltk

Update - r1348

2013.07.25. 22:39 :: syam

Hogy mik változtak: Maya importerek emitterek turbulenciával (mert azt mindenki szereti) egyszerűsített pályakészítés automata generátorral kiegészítve qhull használata külön svn repo a scriptekhez, mert számuk és bonyolultságuk egyre nő és ami a legizgalmasabb: Quake3…

Szólj hozzá!

Címkék: ai quake3 Maya qhull

Csupa izgalom - r1199

2013.06.03. 18:52 :: syam

Rövid összefoglaló, hogy az elmúlt bő egy hónapban mi növelte meg a revíziószámot: Engine: Videó lejátszás Theora segítségével Lightprobe-ok generálása navmesh alapján Lightprobe-ok mellé envprobe-ok Star Wars: The Force Unleashed 1/2 modell ill.…

Szólj hozzá!

Címkék: plugin navigation mesh Maya lightmap radiosity Theora

Béta-teszter kerestetik

2013.04.27. 12:08 :: syam

Vállalkozó szellemű embereket keresek, akik értenek az Autodesk Maya használhatához és szívesen tesztelnék az enginemmel készült plugint. A plugin a Maya 2013 64 bites verziójához készült, de némi segítséggel és időráfordítással más Maya változatokhoz is el tudom…

Szólj hozzá!

Címkék: Maya béta-teszt

Beyond 1000

2013.04.03. 00:28 :: syam

A Maya plugin fejlesztése során átlépte az engine revíziószáma ezt a bűvös határt.Az a tény, hogy az enginem egy másik szoftver által biztosított környezetben fut igencsak átformálja a tervezést: legfontosabb talán, hogy a hibakezelést a lehető legrészletesebben ki kell…

Szólj hozzá!

Címkék: plugin font autodesk angelcode Maya

Hogyan készítsünk játékot Maya-ban?

2013.03.10. 22:12 :: syam

Úgy, hogy ír hozzá az ember egy plugint. Kontra: Meg kell érteni a Maya API-t. Meg kell érteni a Maya belső működését. Össze kell tudni hangolni a saját engine-t a Mayával a fentiek ismeretében. Pro: Így az ember készhez kap egy profi 3D szerkesztőt. Ezt a szerkesztőt…

2 komment

Címkék: Maya

süti beállítások módosítása